Educație non – formală, sâmbătă 12 octombrie 2013 la Oltenița

Sâmbătă, 12 oct.2013 , așa cum v-am anunțat , în Parcul mare din Oltenița s-au desfășurat ateliere în cadrul zilelor Educației non -formale.

O.N.G. PAS ÎN VIITOR în parteneriat cu Dunăre.edu, clubul sportiv TAI SABAKI Oltenița , Asociația SPORTUL PENTRU TOȚI a organizat atelire de origami, modelaj, împletituri și orientare turistică.

Timp de trei ore, copii au lucrat cu următorii formatori – Paraschiv Geta, Lazăr Carina, Niculiță Bogdan și Paraschiv Marcel.

Bucuria copiilor se vede pe chipul lor.

Vă așteptăm și la alte acțiuni de voluntariat.

Mulțumim celor implicați, iar participanții au primit diplome de voluntar din partea O.N.G. PAS ÎN VIITOR 

Despre pasinviitor

Îmi plac multe lucruri. Îmi place să lucrez cu copiii, îmi place să ajut oamenii, îmi place să călătoresc ...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu